قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

 

فتوشاپ در فضای اینترنت

اگر عکس دارید که باید سریع روی آن ویرایش صورت بگیرد و به نرم‌افزار فتوشاپ هم دسترسی ندارید، بهتر است به سراغ www.photoraster.com بروید. این سایت یک ویرایشگر قدرتمند آنلاین است که به راحتی می‌تواند در ویرایش عکس به شما کمک کند. این ابزار پیشرفته همانند فتوشاپ اما در فضای اینترنت است و اکثر ویژگی‌های این سرویس را در اختیار شما می‌گذارد با کمک این سرویس آنلاین می‌توانید تصاویر بی‌ نظیری خلق کنید یا عکس‌ های تان را آپلود و ویرایش کنید.

 

امروزه شبکه های اجتماعی از پر ترافیک ترین سایت های اینترنتی به شمار می روند ، یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک ، اشتراک مطالب و صفحات سایت شما توسط بازدیدکنندگان وبسایت شماست ، این ابزار به کاربران سایت شما امکان به اشتراک گذاشتن صفحات و مطالب سایت شما را در معروفترین سایت های اشتراک گذاری مثل تویتر و بالاترین ، و همینطور شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و کلوب را می دهد . با استفاده از این ابزار رشد آمار بازدید وبسایت خود را مشاهده خواهید کرد .
برای دریافت کد به سایت پارمیس فان مراجع بفرمایید.

 

در حدود 80% از خوانندگان تنها برای خواندن مطالب تازه و جدید به سایت ها و وبلاگ ها مراجعه می کنند و تقریبا کمتر پیش می آید که به پست های قدیمی تری که در آرشیو سایت موجود است مراجعه کرده و یا کلیکی انجام دهند.

به همین دلیل وظیفه مدیر وبلاگ در اینست که به طوری هوشمندانه ، پست های قدیمی وبلاگ خود را در معرض دید کاربر قرار داده و از این ذخایر با ارزش نهایت استفاده را ببرد.

 

 freegamesforyourwebsite.com

آدرس سایت: www.freegamesforyourwebsite.com

 

My SEO SEO Score

درصد سئوی سایت رو میگه،راهکار ارائه میده و ضعف ها رو به صورت عینی نشون میده

آدرس سایت: www.chkme.com

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا