قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

webgozar

وبگذر مجموعه‌ی کاملی از ابزار وب فارسی است که به صورت رايگان در اختيار سايت‌ ها و وبلاگ های ايرانی قرار می گيرد.
وبگذر اين قدرت را به مديران سايت‌ ها و وبلاگ‌ ها می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و امکانات خاص و تنها با افزودن يک کد html،از امکانات و ابزار پيشرفته استفاده کنند.

امکانات:

سيستم آمارگيری وب‌ سايت

سيستم نظرسنجی آنلاين

سيستم نمايشگر آر اس‌ اس

سيستم خبرنامه اينترنتی

آدرس سایت: www.webgozar.com

چند نکته برای انتخاب سایت خوب برای نوشتن پست مهمان اشاره کنم .

نوشتن پست مهمات در سایت ها

۱- مطالب سایت

اولین مرحله شاید بسیار آسان ، پیدا کردن سایت‌ها یی است که با موضوع شما مرتبط هستند . مثلا اگر دارید در مورد فناوری اطلاعات مینویسید ، بهتر است تا برای سایت‌ هایی بنویسید که با شما هم موضوع هستند. در غیر این صورت شاید به مشکل بر بخورید و بازده مورد نظر را از آن پست نگیرید .

۲- ترافیک

اگر تنها به گرفتن لینک‌های خوب و معتبر با استفاده از پست مهمان فکر نمیکنید و دوست دارید تا بازدید خوبی نیز نصیب شما شود ، بهتر است تا با در نظر گرفتن فاکتور‌های رنکینگ مثل گوگل و نگاه به بازدید وبسایت مورد نظر ، انتخاب خود را محدود تر کنید. اما تعداد بازدید کنندگان یک سایت را از کجا بدانیم؟ خوب ، پاسخ کمی‌ساده است . شما میتوانید با توجه به رتبه الکسا ، وبسایت خوب را انتخاب کنید . سایت‌ها و وبلاگ‌های زیر ۲۰۰ هزار جهان ، میتوانند انتخاب‌های خوبی باشند . البته دقت کنید که همه سایت‌های دارای رتبه‌های بالا ، مطالب را گلچین میکنند و هر مطلبی را منتشر نمیکنند .
 

 تبلیغ دستی! هم روشی برای معرفی سایت یا وبلاگ شما به دیگران است.

6- می‌توانید آدرس سایت یا وبلاگ را برای دیگران بفرستید یا بر روی تابلو اعلانات نصب کنید یا سایت را صفحه اصلی (home page) کامپیوترهای عمومی قرار دهید و …

home page

7- فروم یا انجمن گفتگو، مکانی برای تجمع و گفتگوی افراد است. شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خود را در فروم‌های معروف قرار دهید (مثلا در امضای خود) این کار باعث بالا رفتن بک لینک سایت شما می شود پس تا می توانید این کار را انجام دهید.

امضاء کاربر

8- اگر ارزش را دارد، می‌توانید برای تبلیغ سایت خود از روش‌ های غیر رایگان استفاده کنید. چاپ کارت ویزیت، تبلیغات در روزنامه و سایر رسانه‌ها، تبلیغات در گوگل و خصوصا تبلیغات پیامکی، اثر ویژه‌ای در افزایش بازدید سایت شما دارد.

9- وبلاگ نویسان آدرس وبلاگ خود را به عنوان امضا در پایان نامه ها و ایمیلهای خود اضافه می کنند.


اکثر نرم افزارهای ارسال ایمیل مانند میکروسافت آوت لوک و نیز سرویسهای ایمیل رایگان مانند جیمیل از امضای دیجیتالی پشتیبانی می کنند و شما با تنظیم آن برای یکبار در نامه های خود می توانید از همیشه آنرا در پای ایمیلهای خروجی خودتان داشته باشید

مطالب مرتبط

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(1)

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(2)



حتما تا به حال به وبلاگ ها و وب سایت هایی برخورد کرده اید که در بخشی از وب بخشی به عنوان محبوبیت سایت در گوگل قرار داده اند و از شما می خواهند که برای محبوب کردن وب سایت یا وبلاگشان بر روی +۱ کلیک کنید.

کاربرد دکمه

وقتی شما به یک وب سایت یا وبلاگ یا مطلبی از یک وب سایت +۱ می دهید یعنی اینکه اون وب سایت یا آن مطلب از دید شما مفید بوده و شما به آن یک امتیاز می دهید،وقتی شما امتیاز بدهید گوگل بررسی می کند مطالبی که بیشتر امتیاز گرفتند یا وب سایت هایی که بیشتر امتیاز گرفتند را رتبه می دهد ،این رتبه دادن های گوگل برای مطلب و سایت خیلی می تواند مفید باشد چون در سرچ گوگل وب سایت ها و مطالبی به عنوان اولین های نتیجه جستجو قرار می گیرند که امتیاز بیشتری داشته باشند ( البته این را هم بگویم که +۱ گرفتن یک مطلب یا یک وب سایت  یکی از پارامترهای رتبه گرفتن در گوگل هست ،گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها پارامترهای دیگری را هم در نظر می گیرد).

مطالب مرتبط

آموزش قرار دادن کد گوگل پلاس

استفاده از كلمات كليدي در برچسب Title صفحه

برچسب Title صفحه

 

 يكي از مهمترين عوامل درون صفحه اي كه در بهينه سازي صفحات وبلاگ براي موتورهاي جستجوگر نقش كليدی را بازی می كند، انتخاب عنوان مناسب براي صفحه است. قرار دادن كلمه كليدي مورد نظر درون برچسب Title صفحات وبلاگ نه تنها باعث افزايش رتبه شما براي آن واژه شده، بلكه ميزان CTR را افزايش مي دهد. (كلمات كليدي موجود در Title، در صفحه تنايج جستجوي گوگل بصورت Bold نمايش داده مي شود و اين باعث افزايش CTR مي شود و تعداد كليكها بر روي صفحه وبلاگ شما افزايش پيدا مي كند) بهينه سازي عنوان صفحات وب كمترين كاري است كه شما مي توانيد براي بهبود وضعيت سئو وبلاگ خود انجام دهيد. در برخي موارد جابجايي كلمات در Title تاثير بسيار زيادي در افزايش رنكينگ صفحه براي كلمه كليدي مورد خواهد داشت.

مطالب مرتبط

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(1)

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(2)

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا