قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

یکی از امکانات لوکس بلاگ قرار دادن تگ و کلمات کلیدی برای هر مطلب است.اما اگر قالبی که استفاده می کنید محلی برای قرار دادن برچسب ها تداشته باشد محیط وبلاگتان زشت می شود.

توجه به سایت‌های بوکمارک آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مجازی

4- قرار دادن آیکن ارسال مطلب شما به سایت‌ های اشتراک لینک (مثل فیس‌بوک، دلیشز، فرندفید، فرندفا، کلوب، بالاترین و …) این سهولت و در دسترس بودن، بینندگان را تشویق می‌ کند که اگر از مطلب شما خوششان آمد، با یک کلیک آن را به سایت‌ هایی که لینک‌های داغ را جمع‌ آوری می‌ کنند، ارسال کنند.

5- از شبکه‌ های اجتماعی غافل نشوید و در آن‌ها اکانتی همنام آدرس سایت خود بسازید. این کار باعث می‌شود که شما بازار بزرگ‌ تری برای تبلیغ نوشته‌ های خود داشته باشید.

مطالب مرتبط

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(1)

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(3)

مشترکین وبلاگ

خوراک (rss) داشته باشید.

1. سایت یا وبلاگ خود را مجهز به یک خروجی از نوع خوراک (rss) کنید. البته سرویس‌ های وبلاگ‌نویسی رایگان ایرانی و خارجی معمولا این امکان را دارند

خبرنامه ایمیلی داشته باشید.

2. هنوز هم هستند کسانی که بجای خوراک، دوست دارند مطالب تازه سایت‌ها و وبلاگ ها رو در ایمیلشون داشته باشند. برای خبرنامه سرویس‌های زیادی هست اما اگر شما از خبرنامه لوکس بلاگ استفاده کنید، این امکان رو برای شما فراهم می‌کند.

خروجی خوراک سایت خود را از فیدبرنر داشته باشید.

3. خیلی خوب میشه برای خروجی خوراک سایت خود از Feedburner استفاده کنید. فیدبرنر مزایای زیادی دارد که آمار خوانندگان فید و استاندارد سازی خوراک، مهم‌ترین مزیت آن است.

 مطالب مرتبط

فید RSS چیست؟

فیدبنر چیست؟

: www.pixlr.com/editor

ثبت سایت

سایت خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی نمایید.

: ورود به صفحه ثبت سایت

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا