قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

آمارگیر حرفه ای سایت و وبلاگ

درباره ی سایت: این سایت یک ابزار حرفه ای آمارگیری سایت و وبلاگ را به رایگان در اختیار شما قرار داده است. از ویژگی های بارز این آمارگیر : امکان شناسایی افراد مختلف در سایت ، نمایش کلی تعداد افراد مختلف که تاکنون به سایت شما آمده اند ، بررسی تعداد کلیک ها و مشاهده های صفحات مختلف و مقایسه ی افزایش یا کاهش بازدید کلی و جزئی صفحات سایت شما و کد نمایش افراد آنلاین در سایت (عکس های گوشه نما برای گوشه ها و طرفین) و ازهمه مهم تر ساپورت زبان فارسی .


معمولا در اینترنت منابع جامع کمی به زبان فارسی برای کدنویسی قالب سایت و طراحی صفحات وب یافت می شود. از آنجا که اکثر وبلاگ نویسان و طراحان مبتدی وب بسیار نیاز دارند با دستورات و نحوه کدنویسی صفحات وب آشنا شوند در این مطلب به معرفی چند سایت کاربردی می پردازم :

سایت www.7learn.com ( سایت آموزش جاوا اسکریپت ، وب و طراحی)
- کل مطالب آموزشی در زمینه طراحی قالب
- مطالب آموزشی در زمینه کدنویسی صفحات
- آموزش کامل قرار دادن عکس در پس زمینه ی صفحه
- دستورات کاربردی مورد استفاده روی متن

سایت www.html.ir ( آموزش مفاهیم اچ تی ام ال )

این سایت در دو بخش مقدماتی و پیشرفته توضیحات خوب و جامعی را ارائه کرده است

سایت www.neopersia.org ( آموزش طراحی وب نئوپرشیا )

- آموزش طراحی صفحات HTML
-آموزش کار با تنظیمات CSS

در بسیاری از سیستم های وبلاگ دهی شما مکانی را مشاهده می کنید که به دسته بندی وبلاگ های ساخته شده در آن سرویس می پردازد، و آنها را با توجه به موضوعات شان دسته بندی می کند. در خیلی از مواقع این شما هستید که از قسمت مدیریت وبلاگ خود، یک دسته را برای به نمایش در آمدن آدرس وبلاگ خود در فهرست وبلاگها انتخاب می کنید. در لوکس بلاگ هم شما می توانید این کار را انجام دهید؛ یعنی آدرس وبلاگ خود را در فهرست وبلاگ های لوکس بلاگ درج کنید.

نسخه پشتیبانی که لوکس بلاگ از وبلاگتان به شما تحویل می دهد، یک پرونده php است. این پرونده هیچ سبک بندی خاصی ندارد، یعنی فقط شامل متن نوشته های شماست و قالب و متون دیگر همراه آن نیست.

در وبلاگها که هر روز مطالب قدیمی به عقب رانده می شوند، این نوع صفحات جداگانه لازم و ضروری هستند. چرا که این صفحات در بایگانی مطالب و بایگانی زمانی دسته بندی نمی شوند و همین امر باعث می شود که هیچ وقت قدیمی نشوند. پس به نظر می رسد مثلاً برای صفحه معرفی وبلاگ شما بسیار مناسب باشند.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا