چگونه بهترین سایت را برای نوشتن پست مهمان بیابیم؟
قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

۱- مطالب سایت

اولین مرحله شاید بسیار آسان ، پیدا کردن سایت‌ها یی است که با موضوع شما مرتبط هستند . مثلا اگر دارید در مورد فناوری اطلاعات مینویسید ، بهتر است تا برای سایت‌ هایی بنویسید که با شما هم موضوع هستند. در غیر این صورت شاید به مشکل بر بخورید و بازده مورد نظر را از آن پست نگیرید .

۲- ترافیک

اگر تنها به گرفتن لینک‌های خوب و معتبر با استفاده از پست مهمان فکر نمیکنید و دوست دارید تا بازدید خوبی نیز نصیب شما شود ، بهتر است تا با در نظر گرفتن فاکتور‌های رنکینگ مثل گوگل و نگاه به بازدید وبسایت مورد نظر ، انتخاب خود را محدود تر کنید. اما تعداد بازدید کنندگان یک سایت را از کجا بدانیم؟ خوب ، پاسخ کمی‌ساده است . شما میتوانید با توجه به رتبه الکسا ، وبسایت خوب را انتخاب کنید . سایت‌ها و وبلاگ‌های زیر ۲۰۰ هزار جهان ، میتوانند انتخاب‌های خوبی باشند . البته دقت کنید که همه سایت‌های دارای رتبه‌های بالا ، مطالب را گلچین میکنند و هر مطلبی را منتشر نمیکنند .

۳- پیج رنک

پیج رنک از قدیم الایام ، یکی از فاکتور‌های مهم برای بحث‌های تبلیغات و پست مهمان بوده است . پیج رنک خوب و بالا نشان دهنده نحوه فعالیت یک شخص در بحث سئو میباشد . البته با توجه به قوانین جدید گوگل ، بهتر است تا به بازدید سایت توجه داشته باشید تا پیج رنک . اما باز هم بد نیست تا سایت‌ها را با توجه به رتبه ی ۳ تا ۵ انتخاب کنید .


۴- اعتبار

شناخته بودن سایت بین کاربران حرفه ای حوزه کاری شما ، میتواند به شناخته شدن سایت شما کمک کند . میدانید که هرچقدر سایت شما بیشتر شناخته شود ، میتواند بازدید و لینک‌های بیشتری را برای شما به ارمغان آورد . پس سایت‌هایی را انتخاب کنید که حداقل یک سال در حال فعالیت باشند.

لیستی از سایت‌های ایرانی که پست مهمان میپذیرند :

۱- یک ادمین

۲- سئوموز

۳- وبلاگینا 

۴ – یک پزشک

۵- تورتک

۶- پراب

۷- نارنجی

۸- گویا ای‌تی

۹ – لطفا برای تکمیل این لیست ، سایت‌هایی که فکر میکنید این موارد را دارا هستند را در بخش نظرات معرفی کنید تا در این لیست قرار گیرند.

منبع: www.1admin.ir

ویرایش: توسط مهندس

مطالب مرتبط

پست مهمان


.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا